סריקת שיניים דיגיטלית

סריקת שיניים דיגיטלית בתלת-מימד

כל מי שעשה בחייו כתר יודע שבשלב ראשון רופא השיניים מקטין את השן (הזקוקה לכתר) על ידי השחזה שלה, לצורה ביו-הנדסית נכונה כך שבשלב הבא נוכל להתאים לה כתר , ולהחזיר את השן לגודל המקורי שלה. אם לא היינו מקטינים את השן, ואז מכינים כתר לשן ומדביקים אותו, הכתר היה גדול מאוד בהשוואה לשן המקורית (לכתר חייב להיות עובי מינימאלי בכדי שיהיה חזק) הכתר מיוצר במעבדת השיניים.

בכדי שהמעבדה תוכל לייצר כתר עליה לקבל את המידע מהרופא: מהי השן המוקטנת ומהי צורתה, כך שיוכל לבנות כתר שיתאים בצורה מושלמת. ברגע שהמעבדה סיימה להכין את הכתר הוא יועבר לרופא והרופא יוכל להדביק את הכתר ולהחזיר למטופל תפקוד ואסתטיקה.

אנו מבצעים במרפאתנו סריקות שיניים דיגיטליות בעזרת סורק תלת-מימד זעיר ועדין בעל טכנולוגיה חדשנית ביותר, אשר מעתיק באופן מדויק ביותר ויוצר תמונה תלת מימדית של המצב בפה, זוהי מעין מצלמה קטנה , הסורקת את השיניים מכל הכיוונים. מיותר לציין, כי הדבר הרבה יותר נוח מהשיטה המקובלת עם חומרי המטבע, ואין צורך להכביר במילים על הדיוק המופלא של התוצאה.

לזימון תור לסריקת שיניים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

    מכשיר לסריקת שיניים

    כיצד עובר המידע למעבדה ?

    דיוק מירבי ונוחות למטופל זו המטרה.
    השיטה שהייתה הנהוגה עד היום מחייבת לקחת חומר מטבע (חומר סיליקוני הדומה מעט לפלסטלינה) ולבצע הטבעה של השן המושחזת. החומר מעתיק את צורת השן המושחזת ומתקשה לאחר מספק דקות ואז מועבר למעבדה.
    המעבדה יכולה כעת להבין מה נמצא בפה המטופל ובהתאם לכך לבנות את הכתר המבוקש, לאחר מכן לשלוח לרופא והרופא ימדוד את הכתר בפי המתרפא , ואם הכתר בצורה ובצבע הנכון ניתן להדביקו לשן.

    חסרונות השיטה:

    • הכנסת חומר המטבע לפה המתרפא גורמת לרבים מן המטופלים לחוסר נוחות במקרה הטוב ואף לרפלקס הקאה.
    • לכל חומר מטבע ישנו עיוות מסוים לפני ואחרי ההתקשות שלו, מה שיכול להשפיע על התאמה בין הכתר לשן המושחזת.

    אז מה הוא אם כן הפתרון ?

    סורק שיניים תלת מימדי

    (תמונת הסורק שלנו צולמה על ידי נטלי טליה קירה)

    הכנסנו למרפאתנו סורק אשר מעתיק באופן מדויק ביותר ויוצר תמונה תלת מימדית של המצב בפה, זוהי מעין מצלמה קטנה , הסורקת את השיניים מכל הכיוונים.
    מיותר לציין, כי הדבר הרבה יותר נוח מהשיטה המקובלת עם חומרי המטבע, ואין צורך להכביר במילים על הדיוק המופלא של התוצאה.